алтын урда чоры эдэбияты реферат

Оқу-әдістемелік кешен типтік бағдарлама негізінде құрастырылған. (Силлабус) « Мамандыққа кіріспе » пәні бойынша. Дәрістің қысқаша жазбасы студентке қайсы бір тақырыпты қарастыруда неге урс аудару керектігіне бағыт береді, санасына негізгі ұғымдар мен терминдерді енгізеді. Пәнді толықтай урс т үшін студент ұсынылған әдебиеттің барлығымен урс та жұмыс өткізіп және өзіндік жұмысының барлық көлемін орындау қажет. 050102 - «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандықтарының студенттері үшін әзірленген. 1. Халык язучысы, халык шагыйре – халык үзе күтәреп алып, үзе сайлап куйган дәрәҗә. Мондый хөрмәткә татар әдипләреннән кемнәр лаек? 5. Төбәгебезнең берәр күренекле шәхесе турында яз.(5б) 2. Бирелгән өзекнең исемен һәм авторын языгыз.(3б) Татар әдәбияты(тат лит-ра для учащихся тат школ с русским яз обучения) ачыкланучы буларак анализлау һәм шәрехләү; төрле типтагы сочинениеләр язу; кирәкле мәгълүматларны (Интернет челтәре аша. Татар әдәбиятын укытуның максатлары: матур әдәбият текстларын форма һәм эчтәлек берлегендә аңлап кабул итү, төп әдәби-тарихи мәгълүматларны һәм әдәби-теоретик төшенчәләрне белү; әдәби-тарихи процесс турында гомуми караш булдыру; тиз үзгәрүчән заман шартларында файдалы җитештерүчән хезмәткә яраклы, үз-үзен танып белергә һәм һәрдаим камилләштерергә әзер, рухи дөньясы бай булган шәхес тәрбияләү ; гуманлылык карашлары,милли үзаң, гражданлык тойгысы, патриотизм хисләре, әдәбиятка һәм халыкның мәдәни кыйммәтләренә ярату һәм хөрмәт булдыру ; укучыларда әдәбиятның үзенчәлекләре турында карашларны, әдәби текстны кабул итү, образлы һәм аналитик фикерләү культурасын, автор позициясен аңлау, әдәби процессның тарихи һәм эстетик нигезләренә төшенү , эстетик һәм иҗади сәләтне, кызыксынуны үстерү ; телдән һәм язма сөйләмне үстерү ; әдәби-теоретик белемнәр нигезендә әдәби әсәрне тарихи-әдәби җирлеген аңлап һәм сәнгати кыйммәте бөтен тулылыгында гына. Татар әдәбиятыннан эш программасы өч өлештән тора: аңлатма язуыннан, төп бүлекләрне, белем һәм күнекмәләрне үз эченә алган программаның эчтәлегеннән, укучыларның әзерлек дәрәҗәсенә таләпләреннән. Программа нигезенә Татарстан Мәгариф һәм фән министрлыгының мәктәпләрдә урта һәм тулы белем алу стандарты салынды, “Рус мәктәпләрендә укучы татар балаларына ана теле һәм әдәбият укыту программалары”на нигезләнеп төзелде. Көлде күңел бу дөньяның вәхшәтен күреп һаман, Белмәде аның яманын, канга буялгач якам, Сәламләп һәм зурлап сүз йөртте каршыда, Чыгып читкә, табып тынлык, колак тоттым күңлемә,

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

гдз французька мова 5 клас чумак кривошеєва відповіді

гдз фізика 7 клас робочий зошит відповіді максимович варениця білик

відповіді математика дидактичний матеріал 2 клас нечай яріш відповіді