вода руйнівник вода рятівник реферат

Розглянемо воду, як рятівник. Розглянемо воду зі сторони руйнівної та рятівної. Щоб очистити тіло, потрібна вода. Щоб помити підлогу чи посуд, потрібна вода. В таких випадках вода є рятівною. Одразу згадується пожежа. Саме при цьому стихійному лихові вода виступає у ролі рятівника. Вона допомагає врятувати майно, природу та життя живих істот. Мета: показати учням роботу води в природі (рятівну і руйнівну); розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до води, любов до прекрасного. Вода – руйнівник, чи вода – рятівник? Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с. Хід уроку. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ — Як можна уникнути забруднення водойм? — Чи можна мити машини в річці або озері? — Як зекономити воду, коли миєш посуд або чистиш зуби? — Чому водяні організми називають «санітарами» водойм? — Чому збереження води пов’язане із майбутнім кожної людини? Доведіть свою думку. — Кожен літр забрудненої води, потрапляючи у водойму, робить непридатними 100 літрів чистої води. Один грам нафти, потрапляючи на водну поверхню, вкриває її тоненькою плівкою на площі близько 500 гектарів. — Використовуючи додаткові джерела інформації, дізнайтеся, чи є печери в Україні? Де саме? Як вони утворилися? — Я називатиму слова. Якщо назване слово означає те, що містить воду (хмара), ви маєте встати. Якщо предмет або явище має непряме відношення до води (корабель),— підняти руку. Якщо названо предмет або явище, що не має жодного зв’язку з водою (вітер), — плеснути в долоні. Калюжа, катер, дощ, пісок, водоспад, камінь, водолаз, сніг, дерево, пляж, тюлень, машина, хмара. — Розкажіть, чи доводилося вам бачити, як стікають із горбів дощові потоки. Поміркуйте, коли утворюються яри. — У робочому зошиті заповніть таблицю за зразком. об’єднаних групах та вирішувати що є головним та вірним з цього питання, та. досліджувати, та знаходити різні відомості з теми, а потім будуть обговорювати в. більше про воду та кожна група створить свою презентацію, і в кінці ми зможемо. Природознавство, 3 клас. Вода – руйнівник, чи вода – рятівник? Діти будуть. Вода є місцем існування багатьох живих організмів, яких не зустрінеш насуші. ( Перегляд фрагменту відеофільму ≪ Мешканціморів і океанів ≫ .) — Розкажіть, чи доводилося вам бачити, як стікають із горбів дощові потоки. — Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про те, яку роботу виконує вода в природі. Повідомлення учня «Як людина змусила воду працювати» (див. додаток до уроку 64) Робота в парах. Хід уроку. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ — Як можна уникнути забруднення водойм? — Чи можна мити машини в річці або озері? — Як зекономити воду, коли миєш посуд або чистиш зуби? — Чому водяні організми називають «санітарами» водойм? — Чому збереження води пов’язане із майбутнім кожної людини? Доведіть свою думку. — Кожен літр забрудненої води, потрапляючи у водойму, робить непридатними 100 літрів чистої води. Один грам нафти, потрапляючи на водну поверхню, вкриває її тоненькою плівкою на площі близько 500 гектарів. Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с. Вода – руйнівник, чи вода – рятівник? Мета: показати учням роботу води в природі (рятівну і руйнівну); розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до води, любов до прекрасного. ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ. ДОСЛІД 7 Пісок вкинути у воду. Розмішати. Помітили. Пісок осів на дно. Висновок. Не всі речовини розчиняються у воді. ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ. ДОСЛІД 3 Ложку опустили у склянку з водою. Помітили. Ложку добре видно у воді. Висновок. Вода прозора. ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ. ДОСЛІД 6 Залити пакетик чаю гарячою водою Запитання. Чи змінився колір води через кілька хвилин? Висновок. Вода розчиняє деякі речовини. ВЛАСТИВОСТІ ВОДИ. ДОСЛІД 4 Розглянути воду у склянці. Запитання. Чи має вода колір? Висновок. Вода не має кольору. Вона безбарвна. Навчальна програма з предмету "Я і Україна" 1-4 класи. Проект впроваджений з метою виховання бережного ставлення до навколишнього середовища, а саме до води; формування та пропаганди екологічного виховання; забезпечення обізнаності учнів з питань властивості води та її раціональне використання; формування почуття відповідаль¬ності за свої дії та активної життєвої позиції учнів. Учнів чекають соціологічні дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Учні будуть складати звіти за результатами досліджень та знайденою інформацією. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету та інших наукових видань, що розкривають суть змістовних питань . Учні будуть розробляти Інформаційні бюлетені та розробляти веб-сторінки з фотографіями, малюнками та статтями для шкільного веб-сайту. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу та учнів школи. В результаті проекту учні дадуть відповіді на питання висунуті і вдосконалені впродовж розробки теми проекту. Я і Україна (довкілля), читання, народознавство, інформатика. Де ми використовуємо воду? Чи правильно ми її витрачаємо? Які запаси питної води на землі? Які властивості має вода? В яких станах може перебувати? Які причини забруднення води? Що каже нам про воду народна мудрість? Що говорять нам вірші про воду? Данный материал может проверить знания таблицы сложения. Может быть использован для самостоятельной работы на уроке. Итоговый тест по окружающему миру 4 класс 3 четверть представлен в двух вариантах по УМК "Школа 21 века" Пізнавальна газета для дітей молодшого шкільного віку. В презентации представлены основные сражения Великой Отечнственной войны 1941-1945гг. Каждой битве дана краткая характеристика.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

тест hrscanner ответы

гдз по башкирскому языку рабочая тетрадь 3 класс давлетшина

ноты до чего у бабушки вкусные оладушки ноты