жива і нежива природа реферат

ПРИРОДА НАВКОЛО НАС ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО ПРИРОДИ Сонце, зорі, повітря, вода, ґрунт, рослини, тварини і людина — все це природа. Те, що зроблене руками людини, не належить до природи. Каштан, калина, соняшник, осока — рослини. До якої природи вони належать? Розглянь малюнок. Назви предмети, які належать до живої природи. А потім те, що зроблено людиною. Підготовка до уроків і все це безкоштовно скачати чи готуватись онлайн, онлайн тести до уроків я і Україна, безкоштовні підручники, все школяру для підготовки до уроків. 2 Мета :уточнити й розширити уявленнядітей про різноманітність природи. Закріпити знання про живу і неживу природу, про навколишній рукотворний світ. Уточнити знання про тварин: зовнішній вигляд, особливості поведінки. Виховувати бережливе ставлення до навколишньої природи. 6 Людина Найдосконаліша, розумна і прекрасна істота на землі. 13 Гра: «Живе і неживе» Живе - плесни в долоні. Неживе - тупни ногою. Яке слово зайве у цьому списку? Чому? 11 Нежива природа Сонце, місяць, зірки. Земля. Вода. Повітря. До дикорослих належать: кульбаба, лілія, череда, ромашка, звіробій, цикорій, волошка, шавлій, чебрець, деревій, паслін, материнка, лаванда, барвінок, братки, ковила, фіалка, горицвіт, терен, черемшина, шипшина, приворотень, сон-трава, мати-й-мачуха, пролісок, шафран, конвалія та інші. Звірі, що мають шерсть Птахи, що мають пір’я Риби, що мають луску Плазуни, комахи, павуки, черви, молюски, раки Свійськи тварини Тварини, що живуть поруч із людиною, називаються свійськими: корова, коза, кріль, свиня, собака, кіт, кінь, голуб, курка, гуска, качка. Хижі тварини Вони живляться, поїдаючи інших. Рослинноїдни тварини харчуються виключно рослинами. Розмноження тварин і птахів. 4 1. Довільний рух - рух живих істот проти діючих на них зовнішніх сил. Живі істоти можуть рухатися проти вітру, а неживі - не можуть. Неживі об'єкти рухаються лише зверху вниз, а живі можуть рухатися знизу вгору. Живі істоти долають силу вітру, силу тяжкості, активно рухаються,а неживі - лише під дією зовнішніх сил. Презентация была опубликована 3 года назад пользователемЛюдмила Есипова. 7 4. Необхідність для організмів харчуватися і дихати. 2 Природа – це все, що нас оточує, крім зробленого людиною. Природа поділяється на живу (рослини, тварини, комахи, гриби, людина, бактерії, віруси) та неживу (наприклад, Сонце, Місяць, гори, грунт, веселка, вода, небо та ін.). Завдання: розташувати малюнки, що є на дошці, відповідно до написаних слів : жива і нежива. - Як ви розумієте слова: «Вмійте природу любити»? - Що належить до предметів, створених руками людини? Учитель читає текст, учні називають предметні малюнки у кожному ряді. Людина здавна вивчає природу. За багато століть накопичилось стільки знань про природу, що виникла потреба їх розмежувати. Так утворились окремі науки: фізика, біологія, географія, хімія, астрономія. Усі разом вони дають змогу пізнати природу, сприяють її дбайливому використанню. Фізика вивчає будову фізичних тіл та їхню взаємодію. Біологія розглядає живі організми. Географія вивчає географічні оболонки Землі. Хімія досліджує речовини та їх перетворення. Астрономія – наука про небесні тіла та будову Всесвіту. Людина – теж творіння природи, але особлива, розумна істота, тому повинна дбайливо ставитись до природи, охороняти її, вивчати її закони. Пізнаючи природу, людина намагалася використовувати одержані відомості у своїй діяльності. Сучасна людина створила потужні літаки, які нагадують величезних птахів, побудувала підводні човни, схожих на могутніх морських істот. Вивчаючи природу, людина копіювала її винаходи в будівництві, архітектурі. Природознавство – це знання людини про природу . Природознавство розкриває таємниці навколишнього світу, його правила та закони, розповідає про місце людини у природі, її вплив на довкілля. Мета. Розширити знання дітей про природу; формувати в учнів поняття «Жива природа», «Нежива природа»; вчити дітей розрізняти живу і неживу природу; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу. Навчальний заклад: Мамалигівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мамалигівськоїсільської ради Новоселицького району Чернівецької області. Обладнання: малюнки із зображенням живої та неживої природи; підручник, зошит, прислів’я та приказки про природу; картки для гри з пропущеними словами; картка з надписом «Природа» та колонками назв. Тема. Природа навколо нас. Жива і нежива природа. Нагадаємо: природою не можна назвати те, що зроблено руками людини. Наприклад, твій підручник, одяг, будинок, у якому живе твоя сім'я, автомобіль, комп'ютер. Усе живе росте, дихає, живиться, дає потомство і вмирає. Словничок: нежива природа, жива природа, живиться, потомство. Розрізняють природу неживу і живу. Нежива природа — Сонце, Місяць, Земля, зорі, вода, каміння, повітря. Жива природа — людина, тварини і рослини, гриби. • Куди підеш — всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш (Повітря). • Торох, торох, розсипався горох, почало світати — нема чого збирати (Зірки). • Що зроблено руками людини в нашому класі? (Відповіді учнів ). • Над бабиною хатою висить хліба скибина, собаки гавкають, а дістати не можуть (Місяць). Сонце, зорі, повітря, вода, ґрунт, рослини, тварини і людина — все це природа. ВІДГАДАЙ ЗАГАДКИ Ніжна зірка срібно – біла На рукав згори злетіла Я приніс її сюди – Стала крапелька води. Що це ? Каштан, калина, соняшник, осока — рослини. До якої природи вони належать? До живої природи. Те, що зроблене руками людини, не належить до природи.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

гдз французька мова 5 клас чумак кривошеєва відповіді

гдз фізика 7 клас робочий зошит відповіді максимович варениця білик

відповіді математика дидактичний матеріал 2 клас нечай яріш відповіді