Алгебра 11 класс нелін долгова решебник
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 9 клас» (авт. Морзе Н. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г.)
«Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 9 клас» (авт. Браун Є. Л.)
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С.)
З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні. Атестація в усній формі проводиться за затвердженими білетами.
«Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 9 клас» (авт. Яяєва А. М., Ганієва Е. С., Нафєєва Л. Б.)
Під час використання збірника немає потреби друкувати бланки відповідей, оскільки кожен з варіантів є відрізним аркушем, що містить не лише умови всіх завдань, а й місце для внесення відповідей до завдань 6-66. Отже, кожен варіант одночасно є бланком відповідей, який після заповнення і виконання роботи підкладається до основної роботи, тобто до проштампованих навчальним закладом і підписаних учнями аркушів у клітинку, на яких вони записують розв 8767 язання завдань 67-69 (або 67-76).
Учні загальноосвітніх класів викопують усі завдання 6-69 атестаційної письмової роботи. Учні класів з поглиблепим вивченням математики усі завдання 6-76. Час на виконання атестаційної письмової роботи з математики складає 685 хвилин для учнів загальноосвітніх класів та 685 хвилин для учнів класів з поглибленим вивченням математики. Указані рекомендації щодо кількості завдань та часу на їх виконання є орієнтовними, їх можна корегувати залежно від особливостей навчального процесу у кожному конкретному загальноосвітньому закладі.
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю.)
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (румунська та світова)». 9 клас» (авт. Говорнян Л. С., Бурла О. К.)
Посібник призначено для підготовки та проведення державної підсумкової атестації з математики в основній школі. Він містить 67 варіантів атестаційних робіт, з яких кожні чотири є однотипними. Зміст усіх завдань відповідає державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з математики.
Комментарии
Отправить комментарий