Гдз алгебра 6 класс мерзляк полонський якір

Петрик:  ( Розкриває зошит і книжку). О, я вже все виконав. Іду погуляю до хлопців. Ось Михайлик з клюшкою з’явився. Я довго не буду…

Підсумкові контрольні роботи Історія України 9 клас Горинська І. ДПА 7568 вже доступні на нашому сайті. Перегляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно і без реєстрації.

Матеріали збірника містять варіанти підсумкових контрольних робіт з математики для 9 класу 7568 року та вкладку з відповідями. Зміст тестових завдань відповідає навчальній програмі з математики для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновані завдання можуть бути використані для проведення державної підсумкової атестації.

Танок Сніжинок. Зима. Мої донечки – Сніжинки! Довго вам було летіти. Тому вам, мої маленькі, Треба трішки відпочити. Ляжте тихо ви на землю На дорогах, біля гаю, На дахи в містах і селах. Ну а я вам заспіваю. Пісня «Робіть добро»

Марійка : А то ще побачимо! Дивись, я вже закінчила підготовку до уроків, встигла помити посуд, прибрати в кімнаті. Мама буде мною задоволена. Прийде втомлена з роботи, а я їй теплу вечерю. А  ти все крутився, забавлявся іграшками, поглядав у вікно, замість працювати. Тому задача не розв’язана, кролики голодні. І що ти там бачив у вікні?

У мене пропозиція. Кожний рік Святий Миколай приносить нам подарунки за добрі вчинки. А давайте і ми зробимо йому подарунок.

Пісня  «Миколай крокує» Звучить гучна музика. Гаснуть свічки. 6 ангел. Діти, діти, що за сила Зірки ясні погасила? 7 ангел. Що за темний дух гуде, Світло вірним заступає?

Чортеня : Бачите, це було у школі. Я заліз Михайликові у вухо і чекав нагоди, щоб намовити його до гріха. Аж бачу: його товариш показує у класі гарну книжечку з цікавими малюнками. Моєму Михайлику аж очі засвітилися. Добре, думаю собі, ось зараз виконаю ваше, пане Антипку, завдання.

Також не забувайте, що є й інші наші проекти. Це і сайт для підготовки до ЗНО, ГДЗ та онлайн-підручники за всіма шкільними програмами нашої країни!

Прийде Святий Миколай! 7 астроном. Бо Святого Миколая Цілий рік жде дітвора, Тож йому Зима-красуня Шлях сріблястий простеля!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

тест hrscanner ответы

гдз по башкирскому языку рабочая тетрадь 3 класс давлетшина

ноты до чего у бабушки вкусные оладушки ноты