Відповіді до математики 6 класс мерзляк
Вашій увазі представляємо Орієнтовні зразки екзаменаційних завдань для проведення ДПА 7568 Англійська мова 9 клас (Ранок). Перегляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно і без реєстрації.
Обладнання: серветка (хустина), предмети круглої, квадратної, трикутної і прямокутної форми різної величини — блюдечка, ґудзики, кільця, коробочки, лінійки, олівці, прапорці, башточки тощо.
Завдання. Закріплювати у дітей уміння визначати напрямок від себе, позначати словами положення предметів відносно себе, рухатись у заданому напрямку.
Педагог пропонує другий варіант гри. Потрібно розкласти 5 однорідних предметів у дві коробки. Проведення гри «Знайди предмет такої ж форми».
Ускладнення: дитині дають в одну руку велику кульку, в другу — маленьку. Вона з заплющеними очима має визначити їх величину.
Х і д. Вихователь виставляє на столі різну кількість іграшкових тваринок, наприклад З білки, 9 їжаки, 5 зайчиків. Далі пропонує дітям погодувати звірят — набір «продуктів» стоїть поряд. Діти повинні подумати, ш о їсть тварина і скільки принести «їжі». Вихователь допомагає запитаннями, наприклад: «Скільки білок? Чим будемо годувати їх? Скільки горіхів принесемо?» Одна дитина виконує завдання, інші уважно дивляться. Якщо буде допущена помилка, виправляють.
Обладнання: у дітей — по б—7 карточок із зображенням предметів круглої, квадратної, прямокутної форми у вихователя — набір площинних геометричних фігур.
Після цього викликає дитину: «Куди ти хочеш піти? Вправо підеш — ведмедя знайдеш, вліво підеш — зайця знайдеш, вперед підеш — кошик знайдеш, назад підеш — прапорець знайдеш». Дитина має вибрати напрямок, назвати його, віднайти предмет і охарактеризувати його просторове розміщення: «Я вліво пішов і знайшов за шафкою зайця».
Перемогу із часом 69 хв. 69 сек. та результатом 965 балів (із 555 можливих) виборола команда імені Байди Вишневецького (кошовий отаман - Володимир Рябоконь ). Всі учасники цієїє команди отримають по одному додатковому балу до тематичної контрольної роботи з алгебри та з історії України. Вітаємо переможців!
X і д. У гості до дітей приходить лялька Марійка. Вихователь веде розповідь: «До нас у гості прийшла лялька Марійка і принесла свої фотографії. Вона просить допомогти їй розібратися, коли вона фотографувалась: вранці, вдень, ввечері чи вночі. Але спочатку послухайте розповідь про те, що Марійка робила протягом дня » Вихователь розповідає і показує картинки. Потім показує картинки в будь-якій послідовності, а діти визначають, в який часовий відрізок доби Марійка фотографувалась і чим вона в цей час займалась. За правильну відповідь дитина одержує фішку.
Комментарии
Отправить комментарий