Німецька гдз 7 класс

Того ж вечора Полліанну було покарано. За те, що вона спізнилася до столу, міс Поллі наказала залишити її без вечері. Дівчинці перепало тільки молоко з хлібом. Ненсі було шкода сирітку, але Полліанна знову сказала, що рада.

Ненсі зробила глибокий вдих. Вона інстинктивно відчувала, що мала щось відповісти, і кинула оком на Тімоті. Той, однак, намагався дивитися в інший бік.

- Я рада, що ви так думаєте, бо і я так вважаю, - кивнула Полліанна, у якої знов перехопило дух. - Мабуть, мені було б значно важче радіти в чорному.

- Здається, ви можете радіти будь-чому, - зауважила Ненсі, згадавши, як Полліанна намагалася полюбити кімнатку на горищі.

Елеонор вдалося здійснити той задум, але з часом її життєві плани змінилися. У 6897 р. вона одружилася з підприємцем Джоном Лайманом Портером і заради сім&rsquo ї відмовилася від музичної кар&rsquo єри. Молоде подружжя кілька разів змінювало місце проживання й зрештою оселилося в ошатному будинку з чудовим садом на пласкому даху. Елеонор почувалася цілком щасливою дружиною і матір&rsquo ю. Проте інколи все ж таки сумувала за своєю дитячою мрією. Якось їй спало на думку, що творчі здібності можна застосувати й в іншій царині. Отож, зручно вмостившись у кріслі на даху, Портер узялася складати своє перше оповідання.

- Полліанно, тобі вже час спати. У тебе був важкий день, а завтра нам потрібно розпланувати твій час, а також передивитися твій одяг - можливо, доведеться щось докупити. Ненсі дасть тобі свічку - будь з нею обережна. До сніданку потрібно спуститися о пів на восьму. Не запізнюйся. На добраніч.

- Майже в кожній, - відповіла Ненсі, спохмурнівши, бо якраз згадала, що в кімнатці на горищі килима немає.

Лишившись наодинці з собою, Полліанна знов підійшла до своєї картини , як вона подумки охрестила краєвид із вікна. За мить вона спробувала відчинити вікно, дуже вже задушливо було в кімнаті. На щастя, вікно легко прочинилося, і дівчинка висунулася назовні, жадібно ковтаючи свіже повітря. (.)

- Я Ненсі, хатня робітниця. Я виконую всю домашню роботу, хіба що не перу й не прасую - це робить міс Дарґін.

- Звісно! Адже ви мене ще ніколи не бачили. Хоча й дивитися нема на що - окрім хіба що ластовиння. Ох, і я маю ще пояснити вам дещо з приводу червоної картатої сукні і чорного кольору. Я розповідала Ненсі, як тато сказав.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

тест hrscanner ответы

гдз по башкирскому языку рабочая тетрадь 3 класс давлетшина

ноты до чего у бабушки вкусные оладушки ноты