Гдз хімія 8 класс буринська практична робота 2

Марійка : А то ще побачимо! Дивись, я вже закінчила підготовку до уроків, встигла помити посуд, прибрати в кімнаті. Мама буде мною задоволена. Прийде втомлена з роботи, а я їй теплу вечерю. А  ти все крутився, забавлявся іграшками, поглядав у вікно, замість працювати. Тому задача не розв’язана, кролики голодні. І що ти там бачив у вікні?

Антипко:  ( Говорить шепотом) Ходи, на вулицю до мене, не мучся, не трудись! Тут так весело, повно розваг. Он хлопці в хокей грають. Кинь все!

Опубліковано збірник завдань атестаційних робіт для ДПА 7568 з математики 9 клас, автор Істер, видавництво Генеза. Скачати збірник ви можете у pdf форматі ( посилання на скачування розміщене в кінці статті ) або переглянути в режимі онлайн на даній сторінці.

Буркун. Любі друзі, схаменіться! (Яга підскакує) Ні, так жити не годиться! Що насправді нас чекає, Те лише наука знає!

Чортеня : Бачите, це було у школі. Я заліз Михайликові у вухо і чекав нагоди, щоб намовити його до гріха. Аж бачу: його товариш показує у класі гарну книжечку з цікавими малюнками. Моєму Михайлику аж очі засвітилися. Добре, думаю собі, ось зараз виконаю ваше, пане Антипку, завдання.

Веселун. Зачекай. Краще хай казкові люди Нам розкажуть, що як буде! Звучить циганська музика Циганка. Гей! Мої «чавели» милі!     Входять циганочки Пісню заспіваємо, Що на нас усіх чекає – Зараз нагадаємо!

Завітає Миколай На зимове свято, Подарунки принесе, Буде роздавати. ПРИСПІВ: Циганський танок. Вбігає  бабаЯга Баба Яга. (Розлякуючи дітей) Розбігайтеся скоріш від мене, Зараз танцювати я почну! Що це там виблискує яскраво, Подарунки мабуть, зараз проковтну! Я знаю не чекали Бабусеньку Ягу. І навіть не впізнали Бо я уся в снігу Миколай вам принесе багато Подарунків у мішку своїм. Можу я вам свято зіпсувати, Якщо всі цукерочки поїм! Ну, що, перелякались? Та боїтесь дарма! Бо майже двісті років Зубів моїх нема!

Марійка : Він знає все, йому допомагають янголи. Вони все бачать, дивляться з небесних висот на Землю. Знають всіх дітей і записують у велику книгу добрі і погані їх вчинки. Цю книгу Святий Миколай бере зі собою, щоб не помилитись і подарувати кожній дитині те, що вона просила. Чемним діткам – подарунки, а поганим  хіба від чортика Антипка дістанеться велика різка, щоб вибивати з них лінивство і неслухняність.

8775 Ой хто, хто Миколая любить” – він почує і накаже небесним ангелам зупинити небесну колісницю біля нашої хати і прибуде сюди

Св. Миколай є «старшим» серед святих: опікується воїнами, володіє ключами від неба. Але більшість часу він проводить на землі, допомагаючи бідним у скруті, мандрівникам у дорозі, мореплавцям на морі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

тест hrscanner ответы

гдз по башкирскому языку рабочая тетрадь 3 класс давлетшина

ноты до чего у бабушки вкусные оладушки ноты