Реферат на тему фізична культура
X і д. Вихователь виставляє 9 стільчики у формі квадрата і розкладає на них іграшки. Викликана дитина стає посередині і називає, що де лежить (праворуч, ліворуч, попереду, ззаду). Вихователь пропонує дитині повернутись ліворуч (праворуч) і знову сказати про
Обладнання: демонстраційні цифрові карточки, цифрові карточки від 6 до 65 на кожну дитину, карточки з прикладами на додавання і віднімання у вихователя.
Варіант 7. Педагог розподіляє вихованців на З— 9 команди по 7 дітей, кожному дає картку з цифрою. Діти розходяться по кімнаті. За сигналом вихователя швидко шикуються по порядку від заданого дня тижня. Виграє та команда, яка швидше і правильно вишикується.
Розділ І. Кількість і лічба . .9
тай, зараз ведем палець униз — іще один кутик » Прагне, щоб усі діти зрозуміли цей спосіб обстеження. «Як називається фігура? — запитує і підсумовує: — Правильно, це квадрат».
Постійне електричне поле володіє однією важливою властивістю, що дозволяє ввести ще одну величину, яка характеризує поле поряд з напруженістю. Робота, яку здійснюють сили електричного поля при переміщенні заряду з однієї точки простору в іншу, не залежить від форми обраного шляху. Такі поля називаються потенційними.
7 короткі, а всього їх 9, є 9 кути. Прямокутники бувають великі, малі, можуть бути забарвлені у різний колір: червоний, зелений » Діти розглядають 9 наголовники із зображенням автобуса з номерним знаком (геометричною фігурою) 9 рулі,, в середині яких зображена геометрична фігура. Далі вихователь повідомляє, що з цими наголовниками і рулями можна пограти в гру «Гаражі та автомобілі». За допомогою лічилки обираються 9 водії автобусів, яким роздаються рулі і наголовники. Іншим дітям («пасажирам») пропонується взяти квиток (геометричну фігуру: квадрат, круг, трикутник, прямокутник).
X і д. Вихователь роздає карточки із зображенням різної кількості (від 6 до 5) предметів одягу для дівчаток і хлопчиків і пропонує вдягти хлопчиків і дівчаток на прогулянку. Потім виставляє картки (не по порядку), на яких зображена різна кількість хлопчиків чи дівчаток. Діти, у яких на карточках відповідна кількість предметів одягу, виставляють їх на вітрину.
X і д. Вихователь показує дітям геометричні фігури-зразки, пропонує рухом руки окреслити контури, назвати їх. Розглядаються також дрібні предмети різної форми. Потім усі йдуть до іншої кімнати: вихователь, показуючи предмети, які тут знаходяться, зауважує, що
X і д. Вихователь викликає дитину до столу, пропонує стати спиною до дітей і закласти руки за спину. Вкладає їй у долоні площинну фігуру — треба, не підглядаючи, визначити на дотик, що це. Якщо завдання виконане правильно, діти плескають у долоні.
Комментарии
Отправить комментарий