Збірник тестів зно
Для отримання інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінки &ldquo Абітурієнт&rdquo у Facebook та сторінки Осві у Facebook .
Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Особливості узгодження присудка з підметом. Способи вираження підмета. Типи присудків. Способи їх вираження.
Т. М. Антонюк, О. С. Стрижаковська, Л. М. Авдіковська. Українська мова: навчальний посібник для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. – Чернівці: ДрукАрт, 7569. –899с.
7. Доречною буде й участь студентів в офіційному пробному тестуванні, що дасть можливість об’єктивно попередньо перевірити й оцінити знання, зрозуміти практичну методику ЗНО, морально підготуватися до майбутнього тестування, набути певний досвід оптимальної саморегуляції під час тестування.
8. Для вдосконалення набутих знань, практичних навичок з виконання завдань ЗНО, рекомендуємо, викладаючи матеріал з тієї чи іншої теми, надавати опорні конспекти та «сигнальні схеми», що допоможуть студентам у засвоєнні навчального матеріалу.
6. З метою якісної підготовки до складання ДПА у формі ЗНО у наступних роках та визначення, в яких студентських групах на яких темах слід зосередити більше уваги, необхідно на перших заняттях з української мови у коледжі (І курс) провести контрольні роботи на зріз залишкових знань зі школи.
http:///filmi-online-z-ukrainskoi-literaturi- - фільми on-line з української літератури відповідно до програми ЗНО
7. Зважаючи на те, що значна частина навчального матеріалу, передбачена Програмою ЗНО, вивчалася студентами лише під час навчання в основній школі, рекомендовано на кожному занятті передбачити час (до 65 хвилин) на повторення таких тем:
При повному або частковому відтворенні інформації посилання на обов''язкове (для інтернет-ресурсів &ndash прямого гіперпосилання, відкритого для пошукових систем).
Важливо заохочувати студентів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких працюватимуть під час ЗНО (на виконання завдань з вибору однієї правильної відповіді треба відводити орієнтовно одну хвилину, а на встановлення відповіді – півтори-дві хвилини). На цьому етапі викладачеві слід навчати студентів алгоритмів виконання тестових завдань різних форм, аналізувати результати тестування,
Комментарии
Отправить комментарий