Педагогічна діяльність макаренко реферат
До пізнавально-операційного аспекту психологічної готовності входять професійна спрямованість уваги, уявлень, сприймання, пам''яті, педагогічне мислення, педагогічні здібності, знання, дії, операції і заходи, необхідні для успішного здійснення професійної діяльності. Особливістю уваги учителя є її можливість до переключення, розподільності, переміщення з одного об''єкта на інший. Вона характеризується достатньою стійкістю, обсягом, концентрацією. В центрі уваги педагога повинен перебувати постійно колектив учнів, окремі учні, та ще й він повинен спрямовувати увагу на свої дії.
Психологічна готовність включає в себе з однієї сторони запас професійних знань, умінь і навичок з іншої - риси особистості: переконання, педагогічні здібності, інтереси, професійна пам''ять, мислення, увага, педагогічна спрямованість думки, працездатність, емоційність, моральний потенціал особистості, що забезпечать успішне виконання професійних функцій.
Мотиваційний компонент включає в себе професійні установки, інтереси, прагнення займатися педагогічною роботою. Його основою є професійно-педагогічна спрямованість (особисте прагнення людини застосувати свої знання в обраній професійній сфері), в якій виражається позитивне ставлення до професії, нахил та інтерес до неї, бажання вдосконалювати свою підготовку і т. д. Стійкість, глибина і широта професійних інтересів і педагогічних ідеалів визначається педагогічною спрямованістю. Ступінь сформованості професійного інтересу визначає характер роботи майбутнього фахівця над собою з метою використання своїх можливостей і здібностей.
Заняття викладачів Зорі . та Комар . було проведено на високому рівні, яке розкрило багатогранність та особливості їх майбутньої професії.
Оцінюючий компонент передбачає самооцінку своєї професійної підготовки і відповідність процесу розв''язання професійних завдань оптимальним педагогічним зразком. Психологічна готовність включає в себе як важливий компонент потребу фахівця в професійному самовдосконаленні.
67 листопада в Харківському торговельно-економічному коледжі КНТЕУ, в рамках проведення тижня циклової комісії, викладачем Нечепуренко . був проведений майстер-клас за темою: «Весільний Каравай». Нечепуренко . продемонструвала основи декоративно-художнього оформлення мучних кондитерських виробів.
Унікальний міжнародний фестиваль-шоу HORECA SHOW LVIV 7567 у сфері гостинності та ресторанного бізнесу вдруге пройшов на теренах України!!! Фестиваль 676 Дні Української Кухні 687 , що відбувся у Львові 6-8 листопада був спрямований на відродження і розвиткок кулінарної майстерності в Україні. Під час фестивалю Віце-президента Українського Кулінарного Союзу Радченко Людмилу Олексіївну було нагороджено Почесною Відзнакою 676 За вагомий внесок у розвиток кулінарії 687 . Керівник Слобожанської Гільдії Кулінарів УКС Гасанова Анна Едуардівна та Почесний Керівник СГК УКС Біленко Леоніда Мічиславівна також отримали Відзнаки 676 За вагомий внесок у розвиток кулінарії 687 .
року проведено інтелектуальну правову гру «Брейн-ринг». Під час гри студенти продемонстрували свої знання та вміння застосовувати їх у житті. Команда групи ТО-6-67 отримала сертифікат переможця. року в бібліотеці ХТЕК КНТЕУ проведено книжкову виставку «Знай свої права та обов’язки», а також виставку творчих робіт студентів «Я і Закон», в рамках якої студенти продемонстрували вирішення основних проблем та побажань щодо співпраці молоді з законом та шляхи подолання цих проблем. Команда групи Е-6-67 отримала сертифікат переможця.
Не можна обмежуватись тільки накопиченням знань і розвитком інтелекту. Не менше уваги треба приділяти і емоційній стороні, формуванню культури почуттів. А тому навчально-виховний процес у вузі необхідно організовувати так, щоб студенти відчували такі самі емоції і почуття, які виникають у педагогів у їх професійній діяльності.
Практика показує, що більшість студентів І-ІІІ курсів, вивчаючи той чи інший предмет, готуючись до заліків, екзаменів, обмежуються тільки фіксацією вивченого матеріалу, але не зіставляють отримані знання з своєю майбутньою професійною діяльністю. А тому при вивченні предмету треба організовувати роботу так, щоб максимально показати застосування матеріалу, що вивчається, в майбутній професії.
Комментарии
Отправить комментарий